En çok tercih edilen müzik tarzı nedir?

4 Ocak 2011 Salı

Ayrılık bize yakışmasın Aşk!!

Ayrılık bize hiç yakışmasın...
o soğuk sözlerin bi gün dudaklarından çıkacağı
ihtimalini düşünmüorum bile..
sen yapmazsın!
içinde kocaman bi ben var senin
sen yapsan ben izin vermem..
ışığım güneşim yıldızım..
günümü gecemi önümü arkamı heryanımı
aydınlatan sevdam!
deniz kenarım aldığım en temiz havam...
bu kadar iyi geleceğini bilseydim...
seni doğmadan sipariş ederdim kalbime..
çok sewdi seni bu yürek be!
tahmin edemeyeceğin etsende inanmayacağın
aşkla sevdi seni bu kısa sürede...
sen orda beni düşünürken
ben burda boş durmadım bende hayal kurdum ikimiz için...
Bir el var elimde yumuşacık sıcacık
inatçı biraz ufacık...
hissetinmi bilmiorum seninde elini tutuyo
usulcacık...
ayrılık bize yakışmazsa hiç..
Dününde bugününde yarınında geleceğindeyim..
Gelirsede kov gitsin ztn o bize bir beden büyük gelir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler