En çok tercih edilen müzik tarzı nedir?

4 Kasım 2010 Perşembe

İlk gün...



Benim yeniden doğduğum gündü
Seni bulduğum sana aşık oldğum gündü bugün...

Bursada turlar attık
elimizde biralarla sarhoş olduk bugün...

Huysuz ve tatlı kadını dinlemiştik
gül almıştım sana ilk gülümdü ilk gül adlığımda sendin...

Sarhoş olmuştuk gülüyordun
kocaman gözlerinle bakıyordun bana...

sana dokunabiliyordum
saçlarına, eline, yüzüne rüya gibiydi herşey...

sana ilk bu gün seni seviyorum dedim
ve ilk defa öptüm seni...

ilk defa sarıldım sana
sarhoştum ama her saniyesini hatırlıyorum...

ben bu günü hiç unutmadım
sende unutmadın biliyorum...

insan sevdiğini nasıl unutabilirki
ben seni hala seviyorum...

Bu aşk yaşandı ama her güzel şey gibi buda son buldu bunu yazan benim evet ''Ömer Suat'' yaşandı diye sevinsin bitti diye üzülmesin.. Gitmek cesaret ister , gidiceğin yer neresi olursa olsun sevdiklerinle arana mesafe girince hiç bir önemi kalmaz birşeyin vedalaşmakta zor birşeydir.Oturursun bir otobüse bakarsın sevdiklerine gittikce ufalırlar , ufalırlar kaybolurlar.Ozaman anlarsın işte vedalaşmak asıl kalana değil..

''Gidene koyarr''


Neredesin şimdi?
Yalnız değilim ben merak etme yokluğun var yanımda.
Artık güneşe düşman oldu yüzüm,
Ve dört bir yanımda hüzün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler